Čtěte před nákupem

Důležité: Dovolujeme si informovat zájemce o nabízené zboží, že internetový obchod bude uzavřen od 13. do 31. července 2015. V tomto období nebudou zpracovávány nové objednávky, odesílány objednávky, nebude v provozu zákaznická linka (telefon, email). Pokud máte o určité zboží zájem, objednejte ho prosím s dostatečným předstihem. Mějte prosím na paměti, že v případě platby bankovním převodem může být platba na náš bankovní účet připsána i za 2 pracovní dny. Obnovení provozu v plném rozsahu je plánováno na 3. srpna 2015. Pokud s prodlevou v odeslání objednávky nesouhlasíte, prosíme, nenakupujte. Děkujeme za pochopení. Informace byla zveřejněna 22. června 2015

Vážení zákazníci, dovolujeme si vás ve stručnosti informovat o základních aspektech nákupu v internetovém obchodě Tabletango.cz. Kompletní informace najdete v obchodních podmínkách. E-shop je zaměřen na prodej skladového zboží, v případě vyprodání produktu ho není možné do nákupního košíku vložit. Skladové zásoby pravidelně doplňujeme, zboží je obvykle opět dostupné do 10 dní od vyprodání. 

Objednávky odesíláme obvykle první pracovní den následující po dni uhrazení. Garantujeme odeslání objednávky nejpozději druhý pracovní den následující po dni uhrazení. Datem uhrazení objednávky se rozumí den přijetí e-mailového oznámení odeslaného Komerční bankou; den uhrazení objednávky se nemusí shodovat s datem splatnosti zadaným kupujícím v příkazu k úhradě. Pokud by se stalo, že objednávka nebude předána přepravci ve výše uvedené lhůtě, obdrží zákazník zboží zcela zdarma - bude mu vrácena celá uhrazená částka včetně přepravních nákladů. 

Veškeré objednávky jsou závazné. Pokud o zboží již nemáte zájem, je třeba požádat o stornování objednávky e-mailem. Nepřijmutí zásilky s objednaným zbožím není platným aktem stornování objednávky.

K přepravě zásilek používáme Českou poštu. Nejlevnější cena přepravy činí 59 Kč, k dispozici je také Balík do ruky a Balík na poštu za 114 Kč. Veškeré zásilky umožňují on-line sledování a jsou pojištěny. V případě ztráty zásilky či poškození zboží během transportu vyplácíme plnou cenu bez ohledu na aktuální stav reklamace u České pošty.

Pokud očekáváte či vyžadujete službu, kterou neavizujeme a nenabízíme (např. odeslání zboží v den objednání, dopravu "zdarma" atp.), prosíme, nakupte v takovém obchodě, který garantuje, že Vaše očekávání splní. Smartum.cz nabízí pouze to, co uvádí.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.